1452115_612727262117414_1567356716_n_1384882923.png_271x452

Hétfőn reggel monoklis tüntetést tartottunk a Képviselői Irodaház előtt. Az eseményt megelőző órát bent töltöttük az épületben, felfestettük a monoklikat és készültünk a beszédeinkre. Mivel én nem rendelkezem az Irodaházba belépésre jogosító kártyával, a nevem és a személyigazolvány számom leadásával léphettem csak be az épületbe. A befelé vezető kontrollon nem volt semmi fennakadás, azonnal megtalálták a rendszerben a nevem, kaptam a kártyám és beléptem. A tüntetésen pólókat vettünk magunkra, melyen fideszes politikusok arcképe szerepelt, szemük alatt lila monoklival. Én személy szerint Kedves Vezetőnket ábrázoló pólót öltöttem magamra és így hagytuk el az épületet. Nyilvánvalón ezt a sminket a minket beléptető őrök is láthatták, ahogy magát az épület előtt zajló demonstrálást is.

A rendezvény végén visszatértünk az Irodaházba, azonban az újbóli belépés nem ment ennyire zökkenőmentesen. A szokásos rendben odaadtam a személyim az őrnek, és előrelátóan levettem a kabátom, mert a rajta lévő fém öv már első belépéskor is becsipogott. Azonban a kabátom alatt még rajtam volt a póló a Nagy Vezér arcképével, és ezt, ahogy meglátta az őr, teljesen elfehéredett, kikerekedtek a szemei, a másik őr azonnal heves telefonálásba kezdett. Ekkor még nem sejtettem, – Virág elvtárs után szabadon - hogy a „póló-ügyben” telefonálnak. Ez számomra csak 5 perc elteltével derült ki. Addig nem engedtek be, próbálták arra kenni, hogy nem találnak a rendszerben, vagy lehet, hogy hosszú U-val írom a nevem. Mondtam, hogy az lehetetlen, ugyanis fél órája ugyanaz az őr engedett be. Ezután félre vonultam beszélgetni, míg megtalálják a nevem, majd levettem a pólót, mert kényelmetlen volt. Ekkor odahívtak a pulthoz, hogy mégis megvan a nevem, de akkorra már ott termett egy öltönyös Úr, vélhetőleg eggyel magasabb ranglétrán, mint az őrök, aki megkért arra, hogy vegyem le a pólót, úgy ne menjek be az épületbe és, hogy megvolt a nevem, csak ezért nem engedtek be. Értetlenül álltam az eset előtt, mert ekkor már nem viseltem Nagy Vezérünket, ott tartottam a kezemben. Azonban még ez sem volt elég, ugyanis az öltönyös Úr azt kérdezte tőlem, hogy mivel tudom neki garantálni azt, hogy ha belépek, nem veszem fel a pólót és nem grasszálok a folyosókon így, Orbán Viktornak öltözve. Erre csak a szavamat tudtam adni, így beengedtek. Mögöttem álló ismerőseim közben azt kérdezték, hol van az előírva, hogy mit lehet, vagy mit nem lehet viselni az Irodaházban. Ezek szerint sajátos ’dress code’ létezik már 2010 óta. A mögöttem belépni szándékozó hölgytől még azt is követelték, hogy mossa le a monokliját.

Ezt a történetet azért meséltem el, mert megdöbbenve tapasztaltam a fent leírtakat, és így pár órával az eset után tudatosult bennem az, hogy az ország nagyobb bajban van, mint gondoltam. Megértem az őröket is, féltek, hogy mi lesz, ha elterjed, hogy beengedtek olyanokat, akik ilyen gyalázatos tettet követtek el. Valószínűleg a Nagy Vezér azonnali hatállyal eltávolította volna azokat, akik az Ő országában, az Ő házába beengednek olyan nőket, akik megszentségtelenítették arcképét egy lila monoklival.

De gondoljunk bele… Milyen ország az olyan, ahol attól kell rettegnie valakinek, hogy mi lesz vele, ha beenged egy embert, aki a Miniszterelnök arcképét viseli, és ezért a személyi szabadság megsértésétől sem riad vissza? Hova jutottunk??????????

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buzasanna.blog.hu/api/trackback/id/tr155644413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása